onsdag 24 april 2019

P&Gsvar

                                                                         Herr Hermansson

Bäste herr Hermansson

Tillåt oss att framföra vårt djupa beklagande över att den av våra produkter som Du använt i det vällovliga syftet att diska riktigt rent och fräscht tyvärr inte höll måttet.

Vi ber verkligen om ursäkt för att detta missöde drabbade just Dig. Om det varit drottning Silvia eller Gunde Svan hade det ju inte spelat så stor roll, men herr Hermansson, aj, aj, aj….

Som en första åtgärd har vi avskedat den skyldige, disktablettmakare Svensson, f ö en ohängd yngre släkting som vi egentligen aldrig velat anställa, men tyvärr tvingats av släkten. Vi har länge tjatat på honom om nyttan av deodoranter, men han har inte velat lyssna, och se nu resultatet!

Som ett ringa plåster på såren bifogas en liten check på 10 000:- samt 1 000 aktier i Elektrolux.

Med vänlig hälsning

2 kommentarer:

  1. Verkar som många företag har ett standardformulär att gå efter när man svarar missnöjda kunder. Dessutom 10.000 som plåster på såren. Du klagar hos generösa företag.

    SvaraRadera
  2. Ja, en del företag är måna om sitt rykte tydligen. Bäst vad det är kommer det ännu nåt mer.

    SvaraRadera

  Philip Morris Varför finns det något så korkat som cigaretter? Vi cyklade till Rönnliden, Gunnar och jag...