måndag 18 februari 2019

Fast-Slim



Brev till Fast-Slim

                                                                         Fast-Slim

Den 17 januari inledde jag en treveckors bantningskur enligt Er Fast-Slim metod. Jag vägde då 81,9 kg. Nu efter tre veckor väger jag 82,0. Jag har följt beskrivningen på hur man ska ta tabletterna exakt. Under perioden har jag som lägst varit nere i 81,0 kg, som mest uppe i 82,5.

Då preparatet inte hade den önskade och utlovade effekten anhåller jag att 306:- återbetalas till mig på mitt pg. I annat fall kommer jag att skicka Hells Angels efter Er. Om de misslyckas med indrivningsuppdraget kommer min fru – och det vill Ni inte!

Med vänlig hälsning

6 kommentarer:

  1. Utanför fönstret passerade just två älgar. De bryr sig inte om fast slim eller hells angels och skulle inte vara rädda för frun heller. Så bli som en älg och ta det lugnt!

    SvaraRadera
  2. "Passerade just två älgar". Vad bra, då har du väl grillkött till framemot Maj åtminstone?

    SvaraRadera
  3. Har redan en halv i frysen, det räcker för en vegan!

    SvaraRadera
  4. Bra att veta. När all el försvinner, som dom sa i TV igår, kommer vi till Lainejaur, gnagandes på dragrenarna.

    SvaraRadera
  5. 306 kronor har återbetalas till Edert konto. Hälsa frun!

    Med vänlig hälsning
    Slim

    SvaraRadera
  6. Banken har tyvärr hört av sig och påpekat att mina konton redan var för fulla, dina 306 rymdes ingenstans. Slim-Fast kommer därför att återfå dem endera dagen. Faan!

    SvaraRadera

  Philip Morris Varför finns det något så korkat som cigaretter? Vi cyklade till Rönnliden, Gunnar och jag...