tisdag 23 juli 2019

Integration

Inte-gration

Den här diktsamlingen, Inte-gration, gav min fru och jag ut 2004. Den sålde rätt så bra faktiskt och när vi summerade hela äventyret fann vi att det hade ”gått ihop sig” rent ekonomiskt vilket vi inte trodde från början och det kändes ju bra.

Omslaget är utformat av Jannot Derid,  ett av de sista verk han åstadkom innan han gick bort 2005. Googla gärna hans namn.

Vi har kvar några ex av boken. Är du intresserad av att läsa den kan vi leverera den mot portokostnad, och naturligtvis med dedikation. Passar också bra som present till någon du tycker (illa) om. Meddela namn och adress på Messenger eller nahide@torpet.ac t ex.

Anders och Nahide

2 kommentarer:

  1. Hoppas att intresserade hört av sig. Inte-gration är min absoluta favorit bland diktsamlingar

    SvaraRadera
  2. Detta inlägg var en del av den "Operation döstädning" som vi inlett så smått nu när Nahide äntligen insett att hon ska lägga ner sin yrkesverksamhet och i stället ägna sig åt väsentligheter, d v s mig. Vi frigör ganska stor yta (läs hyllor) när företaget läggs ner. Försäljningen? Ingen succé direkt.

    SvaraRadera

  Philip Morris Varför finns det något så korkat som cigaretter? Vi cyklade till Rönnliden, Gunnar och jag...